Ο Ελληνικός Ερωτικός Αισθησιακός Κινηματογράφος
Quote22.03.2013 23:241 people like thisLike
 

Με αφορμή ένα documentair του ΒΑΣΟΥ ΓΕΩΡΓΑ "ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ ΓΥΜΝΟ" ανοίγουμε το δρόμο στον Ελληνικό Ερωτικό και Αισθησιακό Κινηματογράφο, όπως αυτός διαμορφώθηκε πίσω μακριά στις πρώτες ρίζες δημιουργίας στις αρχές ακόμα του 20ου αιώνα, στην εποχή των Βουβών έργων μέχρι στα πρώιμα χρόνια.

 

ΕΡΩΤΙΣΜΟΣ ή ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑ ;

 

Ιδού ένα σημαντικό ερώτημα που κρέμεται πάνω από μια τέτοια συζήτηση, παρουσίαση.

Οι περισσότεροι συντελεστές στον Κινηματογράφο και στην Τέχνη θα σας απαντήσουν ότι:"αυτό είναι καθαρά μια προσωπική υπόθεση" που εξαρτάται πάνω στις αντικειμενικές κοσμοθεωρίες που "πατάει" κάθε ένας που προσπαθεί να προσεγγίσει ένα τέτοιο θέμα

 

series-1.jpg

Για κάποιους ο αισθησιασμός στον Κινηματογράφο και η εστίαση σε αισθητικά ερωτικά θέματαενοχοποιείται αυτόματα και εκπίπτει "ηθικά" στα μάτια τους και στο σκεπτικό τους.

Είναι γνωστή η αέναη πάλη συντηρητικού-ριζοσπαστικού πάνω στο θέμα του ΓΥΜΝΟΥ και τουΚΑΘΑΡΑ ΕΡΩΤΙΚΟΥ.

Ας ΜΗΝ λησμονούμε ότι στην Αρχαία Αθήνα, εξαιρετικά τολμηρές ερωτικές παραστάσεις κοσμούσαν δημόσιους χώρους.

Ας ΜΗΝ λησμονούμε επίσης ότι το Ιερατείο των μεγάλων Μονοθεϊστικών θρησκειών ενοχοποίησε στον ύψιστο βαθμό το ερωτικό συναίσθημα.

Στη διαρκή αυτή λοιπόν αναζήτηση θα πάμε να ανιχνεύσουμε τα βήματα του Ελληνικού "ΓΥΜΝΟΥ" Κινηματογράφου.


dafnis%2By%2Bchloe%2B4.jpg

 

Να υπενθυμίσουμε κάτι που είναι γνωστό σε όλους τους Κινηματογραφόφιλους:

Στον Ελληνικό Κινηματογράφο, ανέκαθεν υπήρχαν εμβόλιμα ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΣΚΗΝΕΣ. Ερωτικές σκηνές, που σε κάποια έργα είχαν το "απόλυτο" στα μάτια μας. Δεν δίστασαν δηλαδή να μας δώσουν αισθητικά και καλλιτεχνικά μια ερωτική επαφή ανάγλυφη εικαστικά στα μάτια μας. Δεν θα αποπειραθούμε φυσικά να καταγράψουμε ανάλογες σκηνές, που είναι άπειρες.

Απλά θα προσπαθήσουμε να καταγράψουμε τα πιο "ΚΑΘΑΡΑ" ΕΡΩΤΙΚΑ ΑΙΣΘΗΣΙΑΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΡΓΑ που εστίασαν στο θέμα της προβολής του ερωτικού στοιχείου.


Το ΠΡΩΤΟ Ελληνικό Ερωτικό αισθητικό Κινηματογραφικό δημιούργημα έρχεται στην εποχή του Μεσοπολέμου, με τον μεγάλο μας Σκηνοθέτη:  ΟΡΕΣΤΗ ΛΑΣΚΟ να ΤΟΛΜΑ στις 27 Ιούνη 1931 με το Αισθητικό αριστούργημα:

"ΔΑΦΝΙΣ ΚΑΙ ΧΛΟΗ"

Ο Απόλλων Μαρσύας στο ρόλο του Δάφνι και η Λούση Ματλή σαν Χλόη

συνθέτουν το πρώτο ερωτικό ζευγάρι στην Ελληνική έβδομη τέχνη

 

23-5-thumb-large.jpg

 

1.jpg

Ένα ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ που άπτεται των δημιουργιών των ιερών τεράτων του Παγκόσμιου Κινηματογράφου, εποχής MURNAU δίνοντας λυρικά και μοναδικά έναν έρωτα στην Αρχαία Ελλάδα.

Ένα κινηματογραφικό και αισθητικό διαμάντι που κατάφερε να δώσει τον προφανή ερωτισμό χωρίς κανένα "πορνογραφικό" στοιχείο στα ενδότερά της.


Η Χρυσή δεκαετία του 1960 αρχίζει πλέον με τρόπο ευθύ και άμεσο να δίνει ΕΜΦΑΣΗ στο ΕΡΩΤΙΚΟ ΓΥΜΝΟ στον Κινηματογράφο μας

Το 1966 δίνεται η 2η αναπαράσταση του "ΔΑΦΝΙΣ ΚΑΙ ΧΛΟΗ" με τη ματιά της ΜΙΚΑΣ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ

Εκεί έλαμψαν οι: ELIZABETH WIENER και ο ΤΕΛΗΣ ΖΩΤΟΣ

Στην εκδοχή αυτή ο κλασικός Μύθος μπαίνει στην τεχνοτροπία της NOUVELLE VAGUE της εποχής

 

1.jpg

 

1.jpg


Το 1963 ο μεγάλος ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΔΟΥΡΟΣ θα μας δώσει ένα απίστευτο Φιλμ στο οποίο κυριαρχεί η λάμψη του ερωτισμού.

Ένας ύμνος στο πάθος του έρωτα με μοναδικό τρόπο δοσμένο και εξαίρετη ΤΟΛΜΗ για την εποχή.

"ΜΙΚΡΕΣ ΑΦΡΟΔΙΤΕΣ"

ΤΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΕΛΕΝΗ ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ, ΑΝΕΣΤΗΣ ΒΛΑΧΟΣ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ, ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΡΩΤΑ σε πραγματικά υπέροχες ερμηνείες.

911_4_4.jpg

 

12815996_gal.jpg

 

young_aphrodites1358351171.jpg


Το 1966 ο ΡΟΒΗΡΟΣ ΜΑΝΘΟΥΛΗΣ δίνει το εξαιρετικό αλλά συνάμα και τολμηρό για την εποχή:

"ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ"

Με ερωτικό ζευγάρι τους ΚΩΣΤΑ ΜΕΣΣΑΡΗ και ΕΛΕΝΗ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ, Ανάγλυφα την ερωτική σχέση ενός καθηγητή Αγγλικών με την πλούσια μαθήτριά του, δίνοντας ανάγλυφα και την ερωτική παρακμή, η ταινία κερδίζει ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

1.jpg

 

manth2.jpg?w=595

%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CF%89%CF%80%CE%

 


Στη δεκαετία του 1960 σιγά-σιγά καθιερώνονται δύο μεγάλοι παραγωγοί "ανταγωνιστές" στο συγκεκριμένο αυτό Κινηματογραφικό είδος:

Φυσικά η "ΦΙΝΟΣ ΦΙΛΜΣ" και η "ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ"

Μέγας δημιουργός, εξαιρετικά ριζοσπάστης στον καιρό του με τολμηρές ταινίες και εμφανίσεις ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΑΛΙΑΝΙΔΗΣ με τις κλασικές:

"ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ",  "ΝΟΜΟΣ 4000"

 

Katiforos4.jpg

1.jpg

Στην εποχή αυτή δεσπόζει υποκριτικά η μεγάλη ΖΩΗ ΛΑΣΚΑΡΗ που δεν διστάζει να μπει μπροστά στις "απελεύθερες" ερωτικές εμφανίσεις στον Κινηματογράφο προκαλώντας "ρίγη" για την εποχή.

Τα θέματα εκείνης της εποχής ξεφεύγουν από τον καθαρό ΕΡΩΤΙΚΟ ΛΥΡΙΣΜΟ και αποκτούνΕΝΤΟΝΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ με σαφή θέματα ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΡΕΑΛΙΣΜΟΥ

 

Πριν από αυτές ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΑΛΙΑΝΙΔΗΣ μας έχει δώσει μια πρώτη γεύση της "εισόδου" του στο χώρο του ΕΡΩΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ με την ταινία "ΕΡΩΤΙΚΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ" στην οποία γράφει το ΣΕΝΑΡΙΟ και την ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΙ ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ το 1959

Σε εξαιρετικά τολμηρές εμφανίσεις ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΚΚΑΒΑΣ, η ΑΛΕΚΑ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ, ΤΙΤΙΚΑ ΓΑΪΤΑΝΟΥ

408799_Screenshot_6_9.jpg

408800_Screenshot_7_10.jpg

 

 


Το 1965 έχουμε και τις "ΛΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ" του ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ, επίσης τολμηρό εξαιρετικά θέμα με τους ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΥΡΑΤ, ΜΙΡΚΑ ΚΑΛΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ, ΖΕΤΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ

images?q=tbn:ANd9GcTQCMy8I73yGzsVU4wIV-h

 


Η Αυγή της δεκαετίας του 1970 βρίσκει το είδος να μπαίνει σε "ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ" κάτω από τις επιρροές της Πολιτιστικής παρακμής από τη ΧΟΥΝΤΑ και τα πρότυπά της.

Εδώ πάμε σε έναν αισθητικό ΔΙΧΑΣΜΟ με την ακμή και τη παρακμή να ενυπάρχουν.

"ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ και το ΑΛΟΓΟ" του ΒΑΓΓΕΛΗ ΣΕΡΝΤΑΡΗ(1973)

 

2010031600284-preview.jpg

 

426194_Screenshot_6_42.jpg

 

 

Σε πολλές από αυτές τις ταινίες λάμπει η αισθησιακή και τολμηρή παρουσία της ΑΝΝΑΣ ΦΟΝΣΟΥ,

"ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΟ ΚΟΡΜΙ ΣΟΥ",  "ΠΙΟ ΘΕΡΜΗ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ",  "ΕΡΩΤΟΜΑΝΕΙΣ",  "ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΖΩΗ"

Είναι η εποχή του ΟΜΗΡΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑΔΗ και το Ελληνικό ερωτικό φιλμ αρχίζει να φλερτάρει με την light ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑ.


ContentSegment_14060027W800_H_R0_P0_S1_V

 

Pio+thermi.jpg

%CE%97%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%89%CF%84%CE%

Παρ' όλη όμως την έντονα διαφαινόμενη παρακμή, είχαμε και μικρά ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑταινιών που επέμεναν να αναδείξουν το ερωτικό στοιχείο χωρίς "φτηνή" επικάλυψη.

"ΛΕΣΒΙΑΚΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ" του ΕΡΡΙΚΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ 1974

με την ΚΑΤΙΑ ΔΑΝΔΟΥΛΑΚΗ και ΓΙΩΡΓΟ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ και ΡΕΝΑ ΚΟΣΜΙΔΟΥ

"ΕΥΔΟΚΙΑ" του ΑΛΕΞΗ ΔΑΜΙΑΝΟΥ 1971

με τους ΓΙΩΡΓΟ ΚΟΥΤΟΥΖΗ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

"ΤΑ ΚΟΥΡΕΛΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΑΚΟΜΑ" του ΝΙΚΟΥ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ 1979

"ΑΓΓΕΛΟΣ" του ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΤΑΚΟΥΖΗΝΟΥ 1982

με τους ΜΙΧΑΛΗ ΜΑΝΙΑΤΗ και ΔΙΟΝΥΣΗ ΞΑΝΘΟ

"ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΙ" της ΦΡΙΝΤΑΣ ΛΙΑΠΠΑ  με τις ΜΑΡΙΑ ΣΚΟΥΝΤΖΟΥ και ΜΙΡΚΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

"ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ" του ΘΑΝΑΣΗ ΡΕΝΤΖΗ 1981 με τους ΦΑΙΔΩΝΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗ και ΣΟΦΙΑ ΡΟΥΜΠΟΥ

 

%25CE%259A%25CE%25B1%25CF%2584%25CE%25B1

19741.jpg

 

images?q=tbn:ANd9GcQl6m8_aw3cJuBZ6YE0pFU

 

408844_Screenshot_6_13.jpg

Η ΓΚΙΖΕΛΑ ΝΤΑΛΙ στις ...δόξες της....

 

η ΔΕΚΑΕΤΙΑ του 1970 σηματοδοτεί επίσης την εποχή που το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΙΝΕΜΑ δεν διστάζει να καταγράψει με ΑΚΡΑΙΟ ΕΡΩΤΙΚΟ ΡΕΑΛΙΣΜΟ τα γυμνά κορμιά και την ΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ μάλιστα μη διστάζοντας να προχωρήσει στη "γοητεία" του ΚΟΝΤΙΝΟΥ ΠΛΑΝΟΥ.

Είναι η εποχή και της ανάδειξης του CULT ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ, που σίγουρα μπορεί να μην κατατάσσεται στην ποιοτική και καλλιτεχνική πλευρά της Τέχνης αλλά δεν έπαυε να είναι"κομμάτι της κρυφής μας ζωής".

Η CULT Φιγούρα του παρακμιακού ΓΚΟΥΣΓΚΟΥΝΗ κατά παράδοξο τρόπο δεν λέει να ξεχαστεί από το μυαλό μας και βουτηγμένη μέσα στην πορνογραφική εκδοχή του ερωτισμού, του φτηνού, παρ' όλα αυτά διατήρησε μια "αγνότητα", μια "καθαρότητα", ένα γραφικό και χιουμοριστικό στοιχείο που χάθηκε εντελώς στα σημερινά τηλεοπτικά σκουπίδια.

 

 

 

Ήταν τότε που άνθισαν "μορφές" και πρόσωπα χαρακτηριστικά όπως:

η ΤΙΝΑ ΣΠΑΘΗ, η ΓΚΙΖΕΛΑ ΝΤΑΛΙ

 

Cult_11.jpg

 

428932_kalok_-9-.jpg

408836_Screenshot_14_5.jpg

"ΠΟΘΟΙ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ ΒΑΛΤΟ" ΖΕΤΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ, ΑΝΕΣΤΗΣ ΒΛΆΧΟΣ, ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ

408805_Screenshot_5_17.jpg

1966  "ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΜΙΑΣ ΑΜΑΡΤΩΛΗΣ ΑΘΗΝΑΣ" του ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ

408821_Screenshot_1_40.jpg

1955  "ΑΜΑΡΤΩΛΑ ΧΕΡΙΑ" του ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΑΛΑΤΗ

460945_Screenshot_10_56.jpg

1974 ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΥ  "ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΗΔΟΝΗ"

 

Σίγουρα λοιπόν ο δρόμος του Ερωτικού Γυμνού Ελληνικού Κινηματογράφου είχε πολλές όψεις και εκφράσεις όπως άλλωστε συνηθίζεται σε όλα τα ρεύματα σκέψης και τέχνης.

Σίγουρα υπήρξε η τέχνη, ο λυρισμός, ο ρομαντισμός, ο έντονος ερωτισμός, ο μοναδικός αισθησιασμός. Σίγουρα υπήρξε η κεκαλυμένη έως απροκάλυπτη πορνογραφία.

Χωρίς ίχνος σεμνοτυφίας όλα αυτά έδωσαν το δικό τους λιθαράκι στο παρελθόν και στις αναμνήσεις στις Κινηματογραφικές και όχι μόνο αίθουσες. 


cinema%20gymno.jpg

 

458318_Screenshot_20_14.jpg

 

458316_Screenshot_18_21.jpg

"ΑΛΗΘΙΝΗ ΗΔΟΝΗ"   (1985)

 

450712_Screenshot_5_71.jpg

 

453367_Screenshot_7_67.jpg


Η δεκαετία 1970-80 σημαδεύεται από την λεγόμενη CULT Περίοδο του Ελληνικού Κινηματογράφου, κάτι που δεν άφησε ανεπηρέαστο και τον Ερωτικό light πορνό Κινηματογράφο, που έδωσε σειρά έργων παραγωγής, χωρίς ιδιαίτερη ποιότητα, θα έλεγε κανείς του σωρού ή εντελώς παρακμιακά.

 

Μετά την δεκαετία εκείνη, στα σημερινά χρόνια είχαμε τη μεγάλη παρουσία του ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ, ενός από τους κατ' εξοχήν ΕΡΩΤΙΚΟΥΣ ΣΥΓΡΟΝΟΥΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΙΝΕΜΑ

b_2838_mania2-web.jpg

 

ΤΑΙΝΙΕΣ: "ΜΑΝΙΑ", "ΑΠΕΝΑΝΤΙ", "ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΤΗ ΝΥΧΤΑ" "Μ' ΑΓΑΠΑΣ"


"Και αυτός ο ατίθασος τη θύελλα έψαχνε λες και μες τη θύελλα θε νάβρει τη γαλήνη..."
Quote23.03.2013 17:541 people like thisLike
 

Και εδώ τι βρήκα ;;;; χεχεχε μια έκδοση ερωτικής αισθησιακής light soft porno που σήμερα ειδικά θα έκανε ...πάταγο.

 

Δείτε συντελεστές παρακαλώ:

 

"ΜΙΚΑΕΛΛΑ:  ΓΛΥΚΟΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ"

 

ΣΕΝΑΡΙΟ:  ΜΙΜΗ ΝΤΕΝΙΣΗ (!!!)   ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ:  ΝΤΙΜΗΣ ΔΑΔΗΡΑΣ  (πολύ γνωστό όνομα στο σκηνοθετικό χώρο)

 

ΠΑΡΑΓΩΓΗ: ΤΖΕΗΜΣ ΠΑΡΙΣ (Επίσης γνωστός...)

 

ΕΠΑΙΞΑΝ ΟΙ:    ΜΙΜΗ ΝΤΕΝΙΣΗ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ, ΑΛΙΚΗ ΖΑΝΝΟΥ, ΚΩΣΤΑΣ ΓΚΙΝΗΣ, ΤΖΙΝΗ ΝΤΑΛΤΟΝ

 

Για πάμε σε κάποιες φωτογραφίες:

 

439619_Screenshot_4_69.jpg

 

 

439618_Screenshot_2_75.jpg

 

 

439617_Screenshot_1_85.jpg

 

 

439622_Screenshot_27_6.jpg

 

 

Από την ταινία ....σώζονται μονάχα μερικές φωτογραφίες....Μια επανέκδοσή της θα έκανε σίγουρα ...πάταγο....!

 

 


"Και αυτός ο ατίθασος τη θύελλα έψαχνε λες και μες τη θύελλα θε νάβρει τη γαλήνη..."
Quote24.03.2013 19:110 people like thisLike
 

Κοίτα να δεις πόσες ενδιαφέρουσες πληροφορίες για ένα θέμα που δεν το είχα ψάξει ποτέ.
Δεν περίμενα οτι ο Ελληνικός ερωτικός - αισθησιακός κινηματογράφος ήταν τόσο πλούσιος σε θέματα, υλικό, και πρωταγωνιστές.

Διάβασα όλη την παρουσίαση με μεγάλο ενδιαφέρον και με κατέπληξε.

Γνωστά ονόματα συμμετείχαν σε τέτοιου είδους ταινίες κάτι που δεν το  γνώριζα.

Αυτές οι ταινίες κατά τη γνώμη μου δεν είναι κατακριτέες.

Δεν είναι κάτι χυδαίο, είναι στο μεγαλύτερο σύνολό τους αισθησιακές χωρίς να σοκάρουν ή να προκαλούν.

Προσωπικά θα έβλεπα ευχαρίστως κάποιες από αυτές τις ταινίες αν μου δινόταν η ευκαιρία.

Γιάννη , μπράβο για την έρευνα που έκανες και για τις τόσες πληροφορίες μας παρουσίασες!

 

2013-03-24 -- 20:10:45

Η έξυπνη γυναίκα παρακολουθεί τον εαυτό της, η ανόητη παρακολουθεί τον άντρα της!
Quote24.03.2013 22:330 people like thisLike
 

Ευχαριστώ Αναστασία......!   κοίτα....! πουριτανοί δεν είμαστε....! μήτε κομπλεξικοί.....!

 

άκρως αισθησιακές μερικές από αυτές, επίσης παρακμιακές αρκετές καθώς δημιουργήθηκαν στην ....cult περίοδο του Κινηματογράφου μας.

 

Οφείλω να ομολογήσω και εγώ ότι ο ερωτισμός είναι όντως μεγάλος.

 

 

"Και αυτός ο ατίθασος τη θύελλα έψαχνε λες και μες τη θύελλα θε νάβρει τη γαλήνη..."
Quote26.05.2013 22:450 people like thisLike
 

Συνεχίζουμε τον .....Εμπλουτισμό του σχετικού θέματος με νεώτερο υλικό που έχω ήδη ανεβάσει στο CINEFIL

 

προς χάρμα οφθαλμού του Αθάνατου Αισθησιακού Ελληνικού ΚΙνηματογράφου

 

http://cinefil-net.blogspot.gr/2013/02/blog-post.html

 

 

1971  "ΟΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ" του ΓΙΑΝΝΗ ΔΑΛΙΑΝΙΔΗ


Μια, όπως πάντα του τολμηρού μεγάλου μας σκηνοθέτη, ερωτική ταινία, στην οποία εμφανίζονται ιδιαίτερα ερωτικά η πανέμορφη ΜΠΕΤΤΥ ΛΙΒΑΝΟΥ και ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ

 

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.lifo.gr%2Fica

 

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.lifo.gr%2Fica

 

 

1975 "ΓΥΝΑΙΚΕΣ που ΓΝΩΡΙΣΑΝ τον ΕΡΩΤΑ"


Μια ακόμα ιδιαίτερα έντονη και προχωρημένη για τα Ελληνικά δρώμενα αισθησιακή ταινία με σχετικά άγνωστους ηθοποιούς

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.lifo.gr%2Fica

 

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.lifo.gr%2Fica

 

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.lifo.gr%2Fica

 

 

1974 "ΑΜΑΡΤΙΑ ΣΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΗΣ"


Μία ακόμα ταινία του είδους, του σκηνοθέτη ΗΛΙΑ ΜΥΛΩΝΑΚΟΥ προσπαθώντας να ...αντιγράψει την αντίστοιχη ταινία του ΣΤΑΝΛΕΫ ΚΙΟΥΜΠΡΙΚ  "ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΤΗΣ ΟΡΓΗΣ".


Έπαιξαν οι: ΡΙΤΑ ΜΠΕΝΣΟΥΣΑΝ, ΜΗΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΕΤΡΟΣ ΖΑΡΚΑΔΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΑΡΤΗΣ κ.α.


 

1974 "ΑΜΑΡΤΙΑ ΣΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΗΣ"


Μία ακόμα ταινία του είδους, του σκηνοθέτη ΗΛΙΑ ΜΥΛΩΝΑΚΟΥ προσπαθώντας να ...αντιγράψει την αντίστοιχη ταινία του ΣΤΑΝΛΕΫ ΚΙΟΥΜΠΡΙΚ  "ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΤΗΣ ΟΡΓΗΣ".


Έπαιξαν οι: ΡΙΤΑ ΜΠΕΝΣΟΥΣΑΝ, ΜΗΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΕΤΡΟΣ ΖΑΡΚΑΔΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΑΡΤΗΣ κ.α.


 

 

1974 "ΑΜΑΡΤΙΑ ΣΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΗΣ"


Μία ακόμα ταινία του είδους, του σκηνοθέτη ΗΛΙΑ ΜΥΛΩΝΑΚΟΥ προσπαθώντας να ...αντιγράψει την αντίστοιχη ταινία του ΣΤΑΝΛΕΫ ΚΙΟΥΜΠΡΙΚ  "ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΤΗΣ ΟΡΓΗΣ".


Έπαιξαν οι: ΡΙΤΑ ΜΠΕΝΣΟΥΣΑΝ, ΜΗΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΕΤΡΟΣ ΖΑΡΚΑΔΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΑΡΤΗΣ κ.α.


 

1974 "ΑΜΑΡΤΙΑ ΣΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΗΣ"


Μία ακόμα ταινία του είδους, του σκηνοθέτη ΗΛΙΑ ΜΥΛΩΝΑΚΟΥ προσπαθώντας να ...αντιγράψει την αντίστοιχη ταινία του ΣΤΑΝΛΕΫ ΚΙΟΥΜΠΡΙΚ  "ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΤΗΣ ΟΡΓΗΣ".


Έπαιξαν οι: ΡΙΤΑ ΜΠΕΝΣΟΥΣΑΝ, ΜΗΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΕΤΡΟΣ ΖΑΡΚΑΔΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΑΡΤΗΣ κ.α.


proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.lifo.gr%2Fica


 


 

 

Πηγή Υλικού: LIFO/GREEK EROTICA

 

1966 "ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΥΤΗ ΑΜΜΟ"


του ΣΤΕΛΙΟΥ ΖΩΓΡΑΦΑΚΗ


Μια όμορφη ερωτική ταινία ,σε ασπρόμαυτο φόντο, με εξαίρετους Ηθοποιούς.


Η ΕΛΕΝΑ ΝΑΘΑΝΑΗΛ λάμπει από ερωτισμό, μαζί με τους ΤΑΚΗ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ και ΣΠΥΡΟ ΦΩΚΑ και ΜΑΝΟ ΚΑΤΡΑΚΗ

 

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.sevenart.gr%2

 

proxy?url=http%3A%2F%2Fmediavoxgalanakis

 

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.livemovies.gr

 

Η Πανέμορφη γυναίκα ενός επιβλητικού Καπετάνιου γίνεται μήλο της έριδος ανάμεσα σε δύο άλλους άντρες....

 

1972 "ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ"


Ο ΕΡΡΙΚΟΣ ΑΝΔΡΕΟΥ γυρίζει μια καλή ταινία με έντονο το ερωτικό στοιχείο και τον αισθησιασμό που προκαλεί η λαμπερή ΕΛΕΝΑ ΝΑΘΑΝΑΗΛ, με στοιχεία κοσμοπολιτισμού.

Υπέροχη η μουσική του ΓΙΑΝΝΗ ΣΠΑΝΟΥ.

Πολύ καλές οι ερμηνείες των ΑΓΓΕΛΟΥ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΤΑΣΩΣ ΚΑΒΒΑΔΙΑ, ΒΑΣΟΥ ΑΝΔΡΟΝΙΔΗ

 

proxy?url=http%3A%2F%2F2.bp.blogspot.com

 

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.lifo.gr%2Fupl

 

1976 Είναι η χρυσή εποχή του ΚΛΕΑΡΧΟΥ ΚΟΝΙΤΣΙΩΤΗ


Ο ΕΡΡΙΚΟΣ ΑΝΔΡΕΟΥ σκηνοθτεί το εξ ίσου έντονα λαμπερό, ερωτικό και αισθησιακό


"ΑΓΚΙΣΤΡΙ"


Με τους: BARBARA BOUCHET, GUNTHER STOLL, ROBERT BEHLING, ΣΟΦΙΑ ΡΟΥΜΠΟΥ, ΝΤΙΝΟ ΚΑΡΥΔΗ

Μια ενδιαφέρουσα ερωτική περιπέτεια με έντονα κοσμοπολίτικα στοιχεία και μια BARBARA BOUCHET να ....λάμπει. Εξαίρετη η Μουσική του ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΥ

 

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.lifo.gr%2Fica

 

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.lifo.gr%2Fica

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.lifo.gr%2Fica

 

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.lifo.gr%2Fica

 

1975 "ΤΟ ΦΙΛΗΔΟΝΟ ΚΟΡΜΙ ΤΗΣ"

Μία, αυτή τη φορά, πρόχειρη παραγωγή του Βύρωνα Κουρουνιώτη

Σενάριο-Σκηνοθεσία:  ΗΛΙΑΣ ΜΥΛΩΝΑΚΟΣ

Με τους: ΑΝΤΩΝΗ ΛΙΩΤΣΗ, ΝΤΟΡΑ ΔΟΥΜΑ, ΕΥΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ

 

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.lifo.gr%2Fica

 

Σενάριο - Σκηνοθεσία: Ηλίας Μυλωνάκος Παραγωγή: Βύρων Κουρουνιώτης Παίζουν: Αντώνης Λιώτσης, Ντόρα Δούµα, Εύη Τριανταφύλλου, Κώστας Ντάγκας, Δηµήτρης Σικινιώτης, Γιάwης Παπαιωάwου, Μπέσυ Κυρίτση, Έλια Τριανταφύλλου Πηγή: www.lifo.gr

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.lifo.gr%2Fica

 

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.lifo.gr%2Fica

 

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.lifo.gr%2Fupl

 

 

1974 "ΕΡΩΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ"

Μια ακόμα αισθησιακή ερωτική ταινία, από ποιον άλλον ; από τον ....μαιτρ της εποχής τονΟΜΗΡΟ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑΔΗ.

Με τους: ΝΙΚΟ ΓΑΛΑΝΟ, ΝΙΚΟ ΒΕΡΛΕΚΗ, ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΗ, ΜΑΡΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΜΑΓΔΑ ΜΑΚΡΗ

γυρίζεται μια ταινία με έντονα αισθησιακά στοιχεία στο κόσμο των φαντασιώσεων μιας παντρεμένης γυναίκας.


proxy?url=http%3A%2F%2F1.bp.blogspot.com

 

1976 "ΖΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ" (RIVALS IN LOVE)

από τον ΟΜΗΡΟ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑΔΗ και πάλι, ο οποιός έχει αναδειχθεί σε "ιεροφάντη" του Ελληνικού Αισθησιακού ερωτικού Κινηματογράφου.

Η ΥΔΡΑ και η ΕΡΜΙΟΝΗ παίρνουν, ερωτικά, ...φωτιά από τη σμίξη ενός γοητευτικού άντρα με αμνησία στα ...χέρια δύο γυναικών

Παίζουν οι: ΜΑΓΔΑ ΜΑΚΡΗ, ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΓΥΦΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΣΑΜΑΝΘΑ ΡΩΜΑΝΟΥ, ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΣ ΖΑΜΙΔΗΣ

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.alatasfilms.g

 

 

1977 "ΕΡΩΤΙΚΗ ΤΕΛΕΤΗ"


ΟΜΗΡΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑΔΗΣ

Με τους:  ΧΡΗΣΤΟ ΝΟΜΙΚΟ, ΝΤΙΝΑ ΚΩΝΣΤΑ

Μια ακόμα ανάλογη ταινία από τον "εθνικό" σκηνοθέτη μας στο αισθησιακό φίλμ

 

proxy?url=http%3A%2F%2Fimage.toutlecine.

 

 

proxy?url=http%3A%2F%2F3.bp.blogspot.com

 

 

 

1971 "ΕΡΩΤΟΜΑΝΕΙΣ"


ΟΜΗΡΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑΔΗ


Ένα πιο συγκροτημένο ερωτικό αισθησιακό δράμα αυτή τη φορά με τους ΜΠΕΤΥ ΑΡΒΑΝΙΤΗ, ΑΝΕΣΤΗ ΒΛΑΧΟ, ΒΑΓΓΕΛΗ ΚΑΖΑΝ, ΛΕΥΤΕΡΗ ΓΥΦΤΟΠΟΥΛΟ, ΠΕΡΥ ΠΟΡΑΒΟΥ

 

proxy?url=http%3A%2F%2F2.bp.blogspot.com

 

 

Συνεχίζουμε την ....αισθησιακή μας διαδρομή στον Ελληνικό ΕΡΩΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ:

1973: "ΑΠΟΠΛΑΝΗΣΗ"

Μια ταινία του ΝΙΚΟΥ ΜΟΥΖΑΚΙΩΤΗ

με τους:  ΝΙΚΟ ΜΟΥΖΑΚΙΩΤΗ, ΛΙΤΣΑ ΛΕΟΝΑΡΔΟΥ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΑΠΠΑ, ΝΟΤΗ ΠΙΤΣΙΛΟ

Παρέα οργισμένων νεαρών απαγάγει και κακοποιεί μια φτωχή και απροστάτευτη κοπέλα (Χριστίνα Παππά). Κατόπιν αντιμετωπίζει την εκδικητική μανία του φίλου της (Νίκος Μουζακιώτης), που είναι αποφασισμένος να τους εξοντώσει. Ο πρωταγωνιστής και σεναριογράφος της ταινίας διαπρέπει αργότερα ως αιθουσάρχης κινηματογράφων τέχνης. Μέχρι πρόσφατα διεύθυνε τον θερινό κινηματογράφο «Ζέφυρος» [απεβίωσε το Φεβρουάριο του 2012]. Πηγή: www.lifo.gr

H ταινία προσπαθεί να στήσει κάποιο "εκδικητικό" σενάριο πάνω στην απαγωγή μιας νεαρής κοπέλας και την κακοποίησή της από ομάδα νεαρών και στη συνέχεια την διάθεση εκδίκησης από το φίλο της.

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.lifo.gr%2Fica

 

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.lifo.gr%2Fica

 

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.lifo.gr%2Fica

 

 

1975: "ΔΩΜΑΤΙΟ 69"


Ένα ακόμα δημιούργημα σε μια εποχή που στον ερωτισμό, υπήρχαν έντονα τα ίχνη της εποχής και της αισθητικής αντίληψης των HIPPYS.

Το βλέπουμε στην ταινία του ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΒΑΓΙΑ, στην οποία πρωταγωνίστησε για μια ακόμα φορά η star εκείνης της εποχής, ΤΙΝΑ ΣΠΑΘΗ.

 

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.lifo.gr%2Fica

 

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.lifo.gr%2Fica

 

 

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.lifo.gr%2Fica

 

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.lifo.gr%2Fica

 

 

Παρέα οργισμένων νεαρών απαγάγει και κακοποιεί μια φτωχή και απροστάτευτη κοπέλα (Χριστίνα Παππά). Κατόπιν αντιμετωπίζει την εκδικητική μανία του φίλου της (Νίκος Μουζακιώτης), που είναι αποφασισμένος να τους εξοντώσει. Ο πρωταγωνιστής και σεναριογράφος της ταινίας διαπρέπει αργότερα ως αιθουσάρχης κινηματογράφων τέχνης. Μέχρι πρόσφατα διεύθυνε τον θερινό κινηματογράφο «Ζέφυρος» [απεβίωσε το Φεβρουάριο του 2012]. Πηγή: www.lifo.gr

Παρέα οργισμένων νεαρών απαγάγει και κακοποιεί μια φτωχή και απροστάτευτη κοπέλα (Χριστίνα Παππά). Κατόπιν αντιμετωπίζει την εκδικητική μανία του φίλου της (Νίκος Μουζακιώτης), που είναι αποφασισμένος να τους εξοντώσει. Ο πρωταγωνιστής και σεναριογράφος της ταινίας διαπρέπει αργότερα ως αιθουσάρχης κινηματογράφων τέχνης. Μέχρι πρόσφατα διεύθυνε τον θερινό κινηματογράφο «Ζέφυρος» [απεβίωσε το Φεβρουάριο του 2012]. Πηγή: www.lifo.gr

proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.lifo.gr%2Fica

 

 

"Και αυτός ο ατίθασος τη θύελλα έψαχνε λες και μες τη θύελλα θε νάβρει τη γαλήνη..."
Quote27.05.2013 08:422 people like thisLike
 

Κατά την άποψη μου είναι αισθησιακός κινηματογράφος  , αλλά για την εποχή τους θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν και πορνό .

Πρωτοποριακές ταινίες για την εποχή που οι φούστες δεν ανέβαιναν πάνω απ το γόνατο .

Quote27.05.2013 17:551 people like thisLike
 

Σωστή παρατήρηση Γιώργο με κάθε σοβαρότητα. Μιλάμε για την εποχή του 1970-80 όπου τα ήθη ήταν συγκρατημένα και τα ταμπού πάρα πολλά.

Από την άλλη μην ξεχνάμε ότι έχουμε πλέον και στην Ελλάδα την επιρροή της Σεξουαλικής Επανάστασης του 1960, η οποία είναι εμφανής και στις ταινίες αυτές.

 

 

"Και αυτός ο ατίθασος τη θύελλα έψαχνε λες και μες τη θύελλα θε νάβρει τη γαλήνη..."
Quote27.05.2013 21:400 people like thisLike
 

Ναι , έτσι είναι.

Τότε χαρακτηριζόταν ως πορνό αυτές οι ταινίες.
Σήμερα λέγονται αισθησιακές διότι έχει εξελιχθεί το πορνό

και οι εικόνες είναι πολύ πιο ...σκληρές...ή μάλλον είναι εικόνες που δεν κρύβουν τίποτε.
Τότε περιγράφονταν μία σκηνή, ή μάλλον εμφανιζόταν μία σκηνή χωρίς να φαίνονται τα πάντα

και οι θεατές φαντάζονταν τα υπόλοιπα ..

Όμως οι διάλογοι θαρρώ ήταν αρκετά πικάντικοι...για να μη πω...ψιλοπρόστυχοι Smile

 

2013-05-27 -- 22:40:30

Η έξυπνη γυναίκα παρακολουθεί τον εαυτό της, η ανόητη παρακολουθεί τον άντρα της!
Quote28.05.2013 16:521 people like thisLike
 

Αναστασία το να ήταν .....πρόστυχοι με την έννοια του ηδονικού άντε καλά να το πείς. αλλά τότε οι διάλογοι ειδικά σε ταινίες πιο παρακμιακές ήταν για τα .....σίδερα καθώς δεν άντεχαν πουθενά. Το μόνο καλό ήταν μερικοί ......διάλογοι τύπου ....Γκουσγκούνη που πέρασαν στην ιστορία του cult κωμικού.

 

"Και αυτός ο ατίθασος τη θύελλα έψαχνε λες και μες τη θύελλα θε νάβρει τη γαλήνη..."
Quote28.05.2013 21:511 people like thisLike
 

Σωστό Γιάννη!
Ήταν απαράδεκτοι..αχαχχαχαχαχαχ!!!!
Δε βαριέσαι...περασε καλά πολύς κόσμος εκείνη την εποχή με αυτές τις ταινίες Tongue out

 

2013-05-28 -- 22:50:52

Η έξυπνη γυναίκα παρακολουθεί τον εαυτό της, η ανόητη παρακολουθεί τον άντρα της!